Puerto Iguazu en buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Claudia Camp - WaarBenJij.nu Puerto Iguazu en buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Claudia Camp - WaarBenJij.nu

Puerto Iguazu en buenos Aires

Door: claudia75

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 Februari 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Hè hoi,

Korte dag vandaag. Na ontbijt verder ingepakt en uitgecheckt. Toen lekker aan het zwembad gehangen. Bleek toch niet verwarmd, waarschijnlijk wordt het in de loop van de dag warm door de zon. Dus heerlijk ontspannen en lekker gelezen. Toen opgepikt door shuttle om naar vliegveld te gaan. Ik zat in hetzelfde vliegtuig als de moeder van het Israëlische meisje. Dus dat was wel gezellig wachten. Vanaf het vliegtuig samen een taxi naar de hotels en afgesproken om samen te eten 's avonds. Ik zou haar opzoeken. Het was een stevige avondwandeling, maar heb het gehaald en daarna lekker pizza gegeten. Lea had geen geld meer en de pinautomaten vertoonden weer eens kuren (heb dezelfde problemen gehad, ze zijn soort van onvoorspelbaar in het al dan niet geld uitgeven).
Ik heb haar dus maar getrakteerd. Ze wil het terugbetalen, maar het ging maar om 8€, dus heb gezegd dat als t meer kost om t op te sturen oid, dat ze het maar niet moet doen. Maar goed, het was al snel laat en ik was zo moe, dat ik besloten heb om niet meer naar een tangoshow te gaan. Die beginnen zo laat ( na 00h) of ze zijn 90USD. Dat vind ik toch een beetje te gek, daarnaast heb ik al in diverse cafeetjes kleine stukjes tango gezien.
Lekker gaan slapen in, oh ja mijn hotel is meer een soort appartementencomplex volledig met service en gemeubileerd, erg grappig want het is echt megagroot. Nou ja het heeft een zwembad en is erg comfortabel.

Gr.. Clau.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Claudia

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 105167

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Wereldreis 2017

08 November 2013 - 01 December 2013

On top of the world.

13 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Cultuur en gletsjers

Landen bezocht: