Op naar het andere eind van de wereld. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Claudia Camp - WaarBenJij.nu Op naar het andere eind van de wereld. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Claudia Camp - WaarBenJij.nu

Op naar het andere eind van de wereld.

Blijf op de hoogte en volg Claudia

09 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

4-2 zo, vandaag alweer laatste dag in KL city, zoals ze het hier nu zoef noemen.
Overdag eerst lekker gezwommen, daarna nog wat rondgelopen en diverse optredens mogen bekijken wegens het Chinese nieuwjaar. Dat is hier echt iets groots dat ze voor een aantal weken vieren. Wij zijn na 1-1 weer gewoon terug in de dagelijkse routine, maar hier is het echt een laar weken fees. 2017 is trouwens het jaar van de haan, dan weet je dat ook weer haha.
S avonds naar de twintowersgegaan, had kaartje voor 18h, dat gaat echt in blokken ban 45 min, dus niks dralen, of ff nog een paar foto's. In de rij ( ja toch nog een rij), een paar gezellige Amerikanen tegengekomen, die waren op een break van hun werk als leraren in Vietnam. Mooie views, net geen sunset, maar ach..
Daarna naar hotel, douchen, omkleden en naar het vliegveld ( treinkaartje had ik al). Moest ik nog een printje regelen van mijn ticket uit nieuw zeeland weg. De online versie was et goed genoeg. Paspoort in bewaring en op naar de printservice, dat ging wel goed en snel gelukkig. Maar natuurlijk hebben ze me er in nieuw zeeland niet meer naar gevraagd. We zullen het maar bezigheidstherapie noemen

• 09 Februari 2017 - 10:47

Nina:

Hoi Clau,

Leuk weer wat van je te horen. Zo te zien ben je heerlijk aan het genieten, jaloers! Heerlijk weer, alhier grauw en grijs. Enjoy, hopelijk horen we snel weer mooie verhalen.

Gr Nina

• 09 Februari 2017 - 21:48

Barbara S:

KL is zeker aardig verhipt sinds je vorige bezoekje! Heel veel plezier bij de kiwi's, geniet ervan!

• 11 Februari 2017 - 23:12

Esther:

Hoe bevalt NZ? Al een kiwi gespot. Hier weer winterse temperaturen. Geniet maar extra!